Energiestation 2021

 

 

 

 

 

 

Ochtend, middag- of avondgroep

In Energiestation MBDD ontmoeten ondernemers elkaar in een ochtendgroep, een middaggroep of een avondgroep. Een jaar lang, eens in de twee weken.

 

Het gaat bij MBDD niet alleen om netwerken. Centraal staat dat er wat te leren valt over de vraag: hoe kan jij in deze tijden van verandering op een persoonlijke manier optimaal ondernemen?

We behandelen daarom een aantal terugkerende thema’s:

  • Doelen stellen en elkaar helpen ze te behalen
  • Jouw time management en zelf management
  • Vaardigheden trainen zoals pitchen, presenteren, netwerken, acquireren en natuurlijk netwerken
  • Reflecteren op jouw ondernemerschap

 

  • Spreker van buiten
  • Acquisitie
  • Intervisie
  • Trainen van vaardigheden
  • Inbreng van deelnemers
  • Bouwstenen van jouw bedrijf

 

 

 

Daarnaast nodigen we met regelmaat een spreker uit.

 

De bijeenkomsten zijn zo opgebouwd dat de essentiële bouwstenen van jouw bedrijf met regelmaat aandacht krijgen. We geven je concrete handreikingen om je bedrijf te verstevigen. Je werkt aan een onderneming, waarvan het fundament staat als een huis.

Tegelijkertijd werk je aan jezelf. Je leert jezelf beter kennen en effectiever te werk gaan.

Je krijgt uitdagende opdrachten (huiswerk) speciaal gericht op jou en je werk. Je oefent ermee in de praktijk en doorbreekt niet-effectieve gedragspatronen. 

De groep zorgt voor uitdaging, steun, gerichte feedback en competitie.

We zullen veel feedback uitwisselen. Er zal veel interactie en dialoog zijn.

Je hebt inbreng in het programma en je oefent de vaardigheden die jij lastig vindt.

Je krijgt veel persoonlijke aandacht.

Resultaat

Doel is dat je een ondernemer wordt die meer bewust en persoonlijker durft te werken. Andere resultaten zullen zijn:

Meer zelfbewustzijn
  Je kent je sterke punten en valkuilen

Effectief gedrag

Je weet je sterke punten effectiever in te zetten

Je bent gestopt met de verkeerde dingen doen

Sterke (personal )branding
Je hebt een heldere missie, visie en strategie

Je maakt duidelijke marktkeuzes

Je hebt een blijvend scherpe focus

Je hebt je nieuwe kennis over management en

organisatie toegepast in je bedrijf

Meer zichtbaarheid    

Je netwerk groeit sterk

Je marketing is effectiever

Een organisatie die staat als een huis

Doordat je constant gedwongen wordt te werken aan de 9 bouwstenen van een gezonde organisatie

staat je bedrijf binnen een jaar als een huis

Je wordt een ondernemer met meer lef, meer visie en meer doorzettingsvermogen. Dat zijn de doorslaggevende competenties voor een ondernemer. Je zult professioneler overkomen en meer klanten vinden.

 

 

Commitment 

Voor de onderlinge betrokkenheid is commitment aan deelname een belangrijk punt.

De groepsgrootte is maximaal 20.

De leiding is in handen van Rob Marrevee.

De kosten voor een heel jaar zijn € 750,- voor zzp’ers, € 1.250,- voor ondernemers uit bedrijven.

Extra

Als je lid wordt van Energie station MBDD mag je gratis naar de talkshow MBDD:

4 keer per jaar een levendige “Mijn Bedrijf Draait Door “avond voor ondernemers van nu.

Kijk op mijnbedrijfdraaitdoor.nl voor de eerstvolgende MBDD-avond.

 

Voor wie

Dit programma is voor ondernemers die ambitieus zijn,

naar zichzelf willen kijken

en zich willen ontwikkelen.

Ze weten dat het belangrijk is in jezelf te investeren.

En hoe fijn het is het met elkaar te doen!

Jij wil toch ook een ondernemer zijn van deze nieuwe tijd?

 

 

Brons                                                                 750 1250

 

Lidmaatschap     22 keer bij elkaar

Talkshow         4 keer

 

 

 

 

Zilver                                                                 1100 1500

Lidmaatschap           22 keer

Talkshow                 4 keer

Coaching groep

 

 

 

Goud

Lidmaatschap           22 keer

Talkshow                    4keer

Coachinggroep

??

 

 

 

 

 

 

 

<div class=”player-unavailable”><h1 class=”message”>Er is een fout opgetreden.</h1><div class=”submessage”><a href=”http://www.youtube.com/watch?v=tUqaALG2Z-0″ target=”_blank”>Bekijk deze video op www.youtube.com</a> of schakel JavaScript in als dit is uitgeschakeld in je browser.</div></div>

 

HOE ZOU HET ZIJN ALS JIJ IN 2016:

  • twee keer zoveel omzetkrijgt ?
  • met gemak veel meer klanten krijgt?
  • opdrachtgevers hebt die bij je passen?
  • je online marketing écht goed neerzet?
  • meer overzicht, focus en rustzou hebben?
  • vaker kunt genieten van het ondernemen?
  • klanten ambassadeur kunt maken van je bedrijf

Klinkt goed, toch? Ik geloof dat het mogelijk is omdat ik de resultaten heb gezien van deelnemers aan onze trainingen. Toch zijn er niet veel ondernemers die dit bereiken. Misschien herken je dat wel, je had geweldige voornemens voor het vorige jaar, maar er is weinig van terecht gekomen. Daarom wil ik je de volgende drie vragen stellen:

HEB JIJ EEN GROEI-PLAN UITGEWERKT VOOR 2016?

Als jij van 2016 het beste jaar ooit wilt maken dan is het noodzakelijk dat je een strategisch plan uitwerkt. Een goed plan is de basis voor een succesvol bedrijf. Tijdens het zakelijk succes seminar ga jij in één dag tijd een persoonlijk plan maken voor de groei van je bedrijf. Je brengt focus aan in je bedrijfsvoering. Je leert hoe je meer waarde kunt toevoegen aan je klanten, hoe jij je personal branding kunt verbeteren en hoe jij van je website een marketingmachine kunt maken.

JE BENT GOED IN JE VAK. MAAR HEB JE OOK LEREN ONDERNEMEN?

Regelmatig kom ik ondernemers die goed zijn in hun vak, maar nooit hebben leren ondernemen. Ze krijgen klanten die niet bij ze passen, ze weten niet hoe ze moeten groeien met hun bedrijf en ze doen niets aan financiële planning. Het gevolg daarvan is dat ze vol enthousiasme beginnen en in de loop der jaren het plezier in het ondernemen kwijt raken. Als ondernemer is het belangrijk dat je continu aan jezelf werkt en bezig bent met het volgen van trainingen en lezen van boeken. Vaardigheden die je aanleert en kennis die je op doet kun je de rest van je ondernemerscarrière inzetten. Ga daarom aan de slag met het aanleren van nieuwe vaardigheden op het gebied van persoonlijk leiderschap, ondernemerschap, marketing en verkopen. Alleen dan kun je een succesvol ondernemer worden.

 

TWIJFEL JE OF ONLINE MARKETING WERKT VOOR JOUW BEDRIJF?

Geloof het of niet, er zijn nog steeds die twijfelen of online marketing wel echt werkt. Ik weet uit ervaring: het werkt echt! 80% van mijn nieuwe klanten komt via mijn website en online kanalen. Een goede online marketingstrategie is heel belangrijk voor het realiseren van je doelen. Wanneer jij je online marketing goed hebt ingericht zorgt dat ervoor dat klanten je weten te vinden, je leren kennen en contact met je opnemen. Met als gevolg dat ze ambassadeur van je worden en weer nieuwe klanten aanbrengen. Hoe beter je hier in bent, hoe makkelijker het wordt om een verschil te maken, klanten te krijgen en je omzet te verhogen. De juiste strategie gaat je helpen om van 2016 je beste jaar ooit te maken, of je nu voor consumenten (B2C), organisaties (B2B) of ondernemers (B2O) werkt…

Ik kan me nog goed herinneren dat ik een jaar of vijftien geleden mijn eerste website online zette en dacht dat de aanvragen zouden binnenstromen. Niet dus. En ik snapte maar niet waarom. Zoals je misschien weet ben ik ooit gestart als goochelaar. En dus had ik mijn vader gevraagd of hij een website voor me wilde maken. Hierop had hij een prachtige website gemaakt met professionele foto’s en leuke teksten. Mijn website zag er goed uit, alles was prima te vinden en ik had al mijn relaties een mailtje gestuurd met de link naar mijn website. En toch bleef het stil.

Ik dacht bij mezelf: “Online marketing? Dat kan ik niet…”

Waarom kwamen er geen opdrachten binnen? Waarom ging mijn telefoon niet dagelijks over? Een uitdaging waar ik in het begin van mijn carrière als ondernemer echt mee heb geworsteld. Het heeft me destijds ruim een jaar tijd en behoorlijk wat geld gekost om erachter te komen wat het verschil maakt tussen succesvolle online marketing en het verspillen van tijd, geld en energie. Toen ik er eenmaal achter kwam ging mijn bedrijf als een speer. Binnen anderhalf jaar had ik meer aanvragen dan ik zelf kon uitvoeren en startte ik mijn eigen artiestenbureau. Voor ik het wist hadden we meer dan 25 websites online, had ik twee mensen op kantoor zitten en was ik een binnen onze branche bekend boekingsbureau. Het antwoord: een website is niet voldoende. Je moet actief aan de slag met het inrichten van je processen en systemen. En focussen op je (online) marketing en verkoop.

>> Direct inschrijven <<

SUCCESVOLLE ONDERNEMERS ZIJN SUCCESVOLLE MARKETEERS

Succesvolle zzp’ers en zelfstandig professionals werken ten minste 20% (liefst meer) van hun tijd aan het actief laten groeien van hun bedrijf door marketing en verkoop. Bij marketing ben je bezig met het creëren van een omgeving waarin mensen bereid zijn om je ‘te kopen’. Bij verkoop vraag je aan je potentiële klant (ook wel prospect genoemd) of ze met je in zee willen en sluit je de deal. Zoals je hier kunt lezen is marketing dus een belangrijke stap in het krijgen van klanten. Wanneer je een succesvolle ondernemer wilt zijn is het daarom belangrijk om te leren hoe marketing en sales werken. En online marketing is de makkelijkste manier om te starten.

Je leert mijn complete online marketing strategie voor B2B én B2C…
waarmee ik in de afgelopen 10 jaar drie succesvolle online bedrijven neergezet! Tijdens het seminar besteden we de hele middag aan de Zakelijk Succes Strategie. Een strategie die je helpt om je online marketing écht goed neer te zetten.

 

DE MANIER VAN ONDERNEMEN IS COMPLEET VERANDERD!

De manier om succesvol een bedrijf op te zetten is compleet veranderd.Het afgelopen jaar en het komende jaar mag ik voor het UWV in totaal 36 trainingen geven voor mensen die waarschijnlijk voor zichzelf gaan beginnen. In de trainingen die ik geef kom ik erachter dat veel ondernemers geen idee hebben hoe ze hun bedrijf goed neerzetten, laat staan hoe ze hun omzet laten groeien. In 2016 is de verwachting dat er in Nederland 900.000 ZZP’ers zijn. En al deze zzp’ers zijn op zoek naar opdrachtgevers. Welke zzp’ers krijgen de opdrachten denk je? Juist: de ondernemers die begrijpen hoe ondernemen anno nu werkt.

Het draait niet meer om wie jij kent. Het draait om wie jou kent.

Vijf jaar geleden kon je de telefoon oppakken, een lijst met kennissen en relaties opbellen en dan was de kans groot dat je aan tafel kwam en een opdracht kreeg. Tegenwoordig is er meer voor nodig om binnen te komen bij organisaties of om consumenten te overtuigen. Acquisitie is niet voldoende: het is noodzakelijk dat je je online marketing goed opzet en werkt aan je personal branding. Mensen kopen niet je diensten. Mensen kopen jou. Tijdens het Zakelijk Succes Seminar vertel ik je stap-voor-stap hoe jij de basis van je bedrijf goed kunt opzetten en wat de juiste strategieën zijn om in 2016 toe te passen.

“Er is een groot verschil tussen hoe je B2B, B2C en B2O bereikt”

Al zolang als we zaken doen is de verbinding tussen mensen het belangrijkste. Alles draait om contact en connectie. Toch is er een belangrijk verschil in de benadering tussen B2B (business to business), B2C (business to consumers) en B2O (business to ondernemers). Er zijn in ieder van deze markten verschillende strategieën voor nodig om klanten te krijgen. Waar ik mij telkens weer over verbaas is dat zo weinig businesscoaches deze verschillen kennen én overdragen. Het kennen van de verschillen en het aanpassen van je strategie daarop kan namelijk het winnende verschil maken in de groei van je bedrijf. Het is bepalend voor je succes.