Personal branding voor wetenschappers
Je wilt zichtbaarder worden
Je hebt echt iets bijzonders te brengen.
Meer dan gemiddeld goed.
Maar hoe verkoop je jezelf?
Hoe krijg je media-aandacht?
Je bent er nog niet zo in thuis.
Bovendien ben je ontzettend druk.
Je loopt al over.
Dus waar haal je de tijd vandaan?
Hoe je het aan kunt pakken Betrouwbaar, overtuigend, sympathiek, Boertien en Partners… Ben je toe aan een beetje extra moed?
Zoek het niet (alleen) in de inhoud!
Ondernemen van nu is heel persoonlijk.
Durf jezelf te zijn.
In de spotlight te gaan staan.
Er is wel een klein beetje moed voor nodig.
En daar kan ik je bij helpen.
Wil je zichtbaar worden en ook meer impact hebben?
Je echt en authentiek in de wereld tonen?
Je gaat meteen aan de slag
Deze dag leer ik je wat je kunt doen en welke mind set nodig is.
Maar ook ga je met een aantal concrete opdrachten aan het werk.
Deelnemers aan deze avond kunnen gebruik maken van een uniek aanbod
Geheel vrijblijvend.
Als je echt aan de slag wilt met je personal branding dan bied ik je een unieke kans!
Wat gaan we doen? We doen eerst uitgebreid onderzoek. We gaan kijken naar jou als persoon. Je gaat vervolgens heel concreet werken aan jouw zichtbaarheid. Thema’s die aan bod komen: Jouw unieke punten, product map, waarin je aangeeft wat je kunt, welke kennis je hebt wat je maakt. ‘mood boards’, inleven in de potentiele klant. Je pitch We bespreken hoe je je gedraagt in je professionele omgeving, en kijken hoe we dat consistent kunnen maken. Je brand pitch Een consistente branding: storytelling, bloggen en sociale media.. Netwerk-analyse Media: Ieder krijgt op de persoon toegespitste opdrachten. We werken met een buddysysteem. Tijdens de bijeenkomsten staan we stil bij de voortgang. Resultaat Met als uiteindelijk resultaat: meer klanten en een bloeiend bedrijf.
Je bepaalt het beeld dat je over jezelf wilt schetsen.
Wie ben je?
Wat heb je te bieden?
Waar ga je voor?
Waar sta je voor?
Wie wil jij graag als je ideale klant?
In groepen van maximaal 8 ondernemers.
Met behulp van een professionele begeleider.
De groepsleden stimuleren elkaar…
Jouw business model
Netwerken: hoe benader je iemand, hoe breek je in als mensen met elkaar in gesprek zijn, hoe sluit je aan bij die persoon, hoe kun der anderen helpen, hoe overtuig je ze om samen te werken?
Een journalistiek interview (voor krant, radio, of tv)
Een presentatie van je werk en onderzoek in voor iedereen begrijpelijke taal
Je kernboodschap
Omgaan met kritiek
Omgaan met maatschappelijke vragen
Daar werk je thuis aan.
Tussentijds de bijeenkomsten stimuleer je elkaar dus verder.
Stagnaties verhelpen we door goede, persoonlijke coaching.
Data voor de workshop
26 september 2018 19.30 – 21. 30